Основи робототехніки (на основі Arduino та mBlock)
Мета гуртка – впровадження освітньої робототехніки, що відноситься до соціального замовлення суспільства: сформувати особистість, здатну самостійно ставити навчальні цілі, проектувати шляхи їх реалізації, контролювати й оцінювати свої досягнення, працювати з різними джерелами інформації, оцінювати їх і на цій основі формулювати власну думку, судження, оцінку, ініціювати та створювати власні розробки, ставати на шлях дослідника і мейкера, тобто формування ключових компетентностей та soft skills.
Робототехніка є одним з напрямків сучасної STEM-освіти. Наразі зростає необхідність в доборі якісних робототехнічних конструкторів, які б задовольняли навчальні цілі, відповідали фізіологічним вимогам і віковим особливостям учнів.
Інтегровані уроки, майстер-класи, що використовують комплекти для побудови і програмування роботів, є сучасною формою міждисциплінарної освіти дітей і молоді. Заняття з робототехніки впливають на розвиток математичної грамотності, науковотехнічних та соціальних компетентностей. Під компетентністю розуміють інтегрований результат опанування змістом освіти, який виражається в готовності учня використовувати засвоєні знання, уміння, навички, а також способи діяльності у конкретних життєвих ситуаціях для розв’язання практичних і теоретичних задач.
Важливим у навчанні алгоритмізації і програмуванню є отримання кінцевого результату – програми, яка виконує певну задачу. У більшості випадків результат виконання програми для учнів відображається на комп’ютері у вигляді отриманого результату обчислення у текстовій або графічній формі, можливо отримати результат у вигляді працюючого програмного додатку, наприклад, комп’ютерної гри. Але на всіх етапах програмування, тестування, виконання програми задіяний персональний комп’ютер. Робототехніка ж надає унікальний досвід – виконання програми на пристрої, побудованому власними руками.
Роботи вихованців (ссилка на відеоролики з каналу ютуб…)